ÄNTLIGEN ÄR DE HÄR!

I fredags fick vi våra ringar igen, som jag har l.ä.g.t.a.t! Tydligen var jag lite svullen när vi var i Thailand, en hel storlek (OMG!), och så graverade vi in våra namn och datum här hemma i Sverige. I fredags fick jag sms av guldsmeden att de var klara, lycka, lycka, lycka! Tycker min ring är så himla fin och så finns det någon underbar larvig känsla över att få gå runt och ha en ring på mig som symboliserar att jag är tillsammans med min livs kärlek. Det kostade en slant att förminska när man har en diamant i så tips är ju att köpa rätt storlek från början. Nu när allt är klart med ringen så slutade summan på ca 5500:- Sjukt mycket pengar i vissa sammanhang men överkomligt i jämförelse. Guldpriserna ligger lite lägre i Asien tydligen, men diamanter kostar lika mycket överallt. Jag är super, supernöjd! Om jag rent utseendemässigt kan tänka mig att ha den här ringen för alltid?? Svar JA!

IMG_1651

Kommentera

