GIFTEMÅL.

Naaaej, vi ska inte gifta oss ännu. Varken Magnus eller jag ser det som om ett giftemål måste komma ett år efter/inom förlovning. Jag skulle tro att vi till och med kommer få kids innan vi gifter oss, men det gör inte att jag förjuder mig själv från att drömma om hur det skulle kunna se ut den dagen jag får säga ja. Jag tillhör nog den typen av människa som ända sedan liten tjej dagdrömt om vilken klänning jag ska få ha på mig, vilka blommor som ska stå på borden och vilka skor jag ska få ha på fötterna denna underbara, underbart lyckliga dag ♥

Självklart känns det lite mer på riktigt nu men jag känner ingen stress.. Men när den dagen det kommer så vill jag gärna gifta mig i Stockholmsskärgård, helst ute på Muskö där min kille har lantställe, och helst nära vattnet med sommarblommor både i hår och hand och med relativt enkel middag i en magisk miljö. Det finns så otroligt mycket vacker inspiration. Jag skulle tro att blommor och ljus kommer vara ledmotiv och en massa kärlek, bara kärlek. Åh, längtar lite?! Gråta hela dagen?! Ja men ja!!!

giftainspo

Bilder från Pinterest.

Kommentera

