SÖNDAGS-FYND!

I söndags följde jag med min moster på en tur till en megaloppis i Södertälje och sen till IKEA i Kungens kurva. Ett par timmar bland folk med bara lite ångest får man väl ändå vara glad för. Har för kanske andra gången i mitt liv gjort en budget och jag måste börja hålla hårdare i slantarna för att kunna spara mer. Fick dock med mig ett par ljuvliga lerkrukor från IKEA, lite annat smått därifrån (kan man gå in där utan att handla alls är ju frågan? Vore spännande att se deras konvertering!) och en liten marmorbricka för 20:- från loppisen. Inte så farligt om man bortser från den högst osköna p-bötern på 700:- vi fick i Södertälje. Suck på dåliga skyltar och sämst omdöme. Men så kan det vara, ingen ide att gräma sig för sånt, att kunna jobba 100% känns som ett viktigare fokusområde för mig ♥ Och jag är himla glad för krukorna, ett riktigt kap och IKEA när de är som bäst! Så fort jag hittar fina vita pelargoner ska de få ta plats ska det planteras

FullSizeRender-58 FullSizeRender-57

Kommentera

