BOOSTA ÅT BÅDA HÅLLEN.

Heeej 
Vet ni, jag är så himla glad idag för igår var nog den första dagen på mycket länge som jag inte hade någon ångest alls, under hela dagen. Jag kände mig glad och sprallig per automatik (som jag alltid vart) och jag orkade med saker, gick på kvartalsmöte, allt kändes lugnt och jag följde med vidare på en liten AW med några kollegor från andra avdelningar på H&M. Jag tänker unna mig stenhårt att vara glad för det, precis som jag tänker ta hand om mig själv så in i bängen när jag det går åt pipan. Jag måste ju boosta åt båda hållen. Ta tillvara på orken och lusten och tillåta mig att vara ledsen när det känns tufft. Tror det är ensuperviktig insikt när man mår såhär.

Alltså checka så långt hår jag fått… Och inte blir det mörkare fast jag börja närma mig 30…
FullSizeRender-65 FullSizeRender-66

Kommentera

