CRAVINGS!

Alltså kolla vilka LJUVLIGA saker vi kommer få in på H&M i vår!
Cravings på hög nivå för alla dessa tre saker. Jag skulle tro att det är från konceptet Trend men jag är inte säker. Oavsett så vill jag absolut ha blusen och byxorna om kroppen tillåter. Och tänker er klänningen med boots och jeansjacka…. Helt banans snyggt! Som vanligt suktas jag av allt som komma skall här (klick!) och sitter inte inne på konfidentiellt material som jag delar med mig i bloggen, det skulle jag aldrig göra. Kommer bli en fantastiskt bohemig 70-tals vår and me love it ♥

8055_Long1_228055_Long1_188055_Long1_06

Kommentera

