NY DATOR.

Min dator börjar tralla på sista versen och det skulle ju inte vara helt fel med Apples senaste realeas. En superlätt laptop, med bra batteritid, utan fläkt och i guld! Wow, jag vill ha en dator i guld ja men jaa. Nu har jag en MacBook Pro som jag köpte när jag började jobba med Tyra, typ 2010 kanske, och den har varit trogen och bra men som sagt nu börjar den ge upp. Herregud vad mycket jag vill ha en i guld nu, skulle ju matcha med min mobil oxå. Känns döviktigt, eller inte, men fykatten vad snygg den är.

New-Macbook-Apple_2015_dezeen_468_1 New-Macbook-Apple_2015_dezeen_468_6 New-Macbook-Apple_2015_dezeen_468_2

Kommentera

