VILKEN VECKA.

Jag har haft en bra vecka denna vecka 11, i af än så länge 
Visst, jag har vissa dippar och jag jag gråtit en del och någon kväll har det vart värre än andra, och jajamensan jag är fortfarande extremt känslig mot vissa situationer MEN jag har klarat av att jobba alla mina fyra arbetsdagar utan att må dåligt när jag vart på jobbet och utan att gräma mig över det på något som helst sätt när jag kommit hem. Det är en stor och väldigt härlig framgång för mig! Min självhjälps-taktik med med ”här och nu”, träning, yoga, mobilfria dagar, inte så mycket planering, meditation, andning, minst 8 h sömn osv fortsätter och jag hoppas hoppas att detta i samband med kortare arbetsvecka på 4 dagar och en samtalskontakt kan hjälpa mig rejält. Det vore ju kanon! Hopp om framtiden en fredag i mars- ja!

Försökte till och med få till en lite rock-chic look igår och skippade att borsta håret. Vet i katten om jag lyckades men snygg kände jag mig! Och håret är långt!
FullSizeRender-74 FullSizeRender-73 FullSizeRender-70 FullSizeRender-72FullSizeRender-77

Kommentera

