NATURAL CYCKLES

Hej! Världens känsligaste tjej här!
Ja det kan ju låta liiiite överdrivet men faktum är att jag är ganska så känslig (ordet jätte skulle nog en del av mina nära och kära välja att lägga till 🙂 ). I många lägen. Lätt att gråta, känner mycket och ofta, mycket kärlek, beröring och extreeeeemt känslig mot hormoner. Det är liksom inte min grej, alls. Och jag har provat amen typ alla preventivmedel som finns.. Det är en jäkla skit-djungel av osköna biverkningar och en konstant jakt och oro. Men nu ska jag prova en helt ny sak som är 100% fri från min stora fiende som förstör mitt liv (bitter javisst!).. Nämligen Natural Cycles. Har beställt hem ett års användning för ett kampanjpris och har STOR förhoppning på det här. Ta tempen varje morgon, föra in det i en app tillsammans med info om mens och annat om man vill- hur svårt kan det vara? Låter nästan för bra för att vara sant. Let’s give it a try!

Ni kan länsa mer om det här. Det är ju typ revoultionerande om det funkar! ♥ Jag är aspepp!
IMG_2120 IMG_2118-2 IMG_2119

Kommentera

