I ETT ANNAT LIV.

Alltså WOW det här känns som ett helt liv sen ♥ Och så är det bara typ, ja, några år sen.. Kanske 5? På flera sätt så är det faktiskt ett helt liv sen, och även om jag är glad för det idag, så är jag väldigt tacksam över att jag upplevt allt det här- och mycket där till. Det är ju helt galet läskigt att se sig själv och höra sig själv på film, ett tag var det så mycket och ofta att jag slutade reagera på hur jag lät och såg ut, och låt oss konstatera att den tiden är förbi haha.

Ojoj, så kul att se! Det här var en kul del av livet, men det ä dåtid och det är jag glad över.

Kommentera

