PÅSKPYNT?!

Jag tycker det är fint med pynt. Men vi bor så litet, och jag delar tyvärr inte riktigt tjusningen för dekoration med min kille, så jag får ta det lite försiktigt med sånt helt enkelt. Blir inget påskris i år, men en liten påsklilja fick följa med hem från Plantagen och den planterade jag i en fin glasskål för bästa effekt och feeling. Har ärvt glasskålen av min morfar och hans fru och den funkar till allt. Ser fram emot gula vackra blommor här hemma så småning om, det enda som kommer påminna oss om påsken. Tror det blir succé!

FullSizeRender-93

Kommentera

