STOCKHOLMS SKÄRGÅRD.

Under Påsken så har jag och Magnus vart ute en sväng på Muskö. Hans familj har en fantastisk lantställe där och på mycket länge kändes det som om jag verkligen fick luft. Att jag kunde andas. Ljuvligt. Magnus morfar byggde det större huset där för en herrans massa år sen och sen har Magnus föräldrar utökat med ytterligare två mindre hus. Idag under påsklunchen så pratade vi lite om renovering och fix av de mindre husen och tillhörande utrymmen, utrymmen antagligen vi kommer använda mer än Magnus föräldrar.

På listan står att inredan friggeboden i marin stil, Magnus ska göra om dusch-utrymme, jag ska inreda klart friggan (bara påbörjat och jag håller nu på att sy gardiner här hemma), sen ska jag göra om utedasset och Magnus bror ska bygga ut altanen. Mycket att fixa med och allt kommer inte ske på en gång såklart. Men det är kul att visonera och planera ♥ Magnus och hans bror är uppväxta där ute och såsmåning om kommer nästa generation Cederborg oxå springa runt där och busa. Jag blir lycklig bara av tanken… ♥ Muskö är världens finaste ställe, där kan jag andas och dit kommer jag åka igen snart, längtar tills värmen kommer så man kan yoga på bryggan med den fantastiska utsikten. Kommer göra gott för mig.

FullSizeRender-99 IMG_2440FullSizeRender-95IMG_2427FullSizeRender-96 FullSizeRender-97 FullSizeRender-98

Kommentera

