MIN VÄRLD ÄR UPP OCH NER.

Fredag. En utav veckans vanligtvis bästa dagar. Fredagsfeeling, fredagspepp, fredagsförväntan. Härliga ord, om man inte är helt efter i huvudet som jag är. Har haft en förhållandevis bra vecka med 4 arbetsdagar som gått bättre än på länge, väldigt kul och skönt. Och så kommer fredagen och allt går åt helvete igen. Så tröttsamt. Men glädjer mig åt att veckan vart bra och gör mitt bästa för att hålla ihop nu ♥ 

Tänkte visa lite som händer här hemma just nu. Skåpet jag köpte på Andra Chansen i Årsta börjar få färg, grundfärg är klart och nu ska utsidan blir antagligen mörkgrå. Första omgången ramar till fotoväggen på dasset på Muskö är spraymålade och ligger i en påse tills nästa gång vi åker ut. Har införskaffat 2 ramar till på jobbet så nu är jag uppe i 7 stycken, kalasbra. Och så ett litet hörn i vårt lilla sovrum längst ner. Planschen köpte jag på Lagerhaus rea för 10:-. Mitt liv är upp och ner, helt klart, så budskapet passar bra. Däremot börjar Elefantörat ta sig, hoppas på framgång på den fronten. Vore kul! Trevlig helg pepps ♥

FullSizeRender-110FullSizeRender-109FullSizeRender-108

Kommentera

