FÖRRA LÖRDAGEN.

Förre helgen var min syster här med sin mamma och mormor (vi har bara samma pappa). Och det var helt underbart. Länge sedan jag hade en hel dag när jag gjorde saker nästan hela dagen utan att ha ångest en enda gång eller dagen efter. Helt fantastiskt underbart ljuvligt! Jag kramade och var nära Karin hela tiden. Tror banne mig att mina syskon är den absolut bästa medicinen. Nu har jag fått ytterligare hjälp av sjukvården men mina syskon står absolut högst upp på må-bra-listan. Saknar dem så mycket, hela tiden 

FullSizeRender-112

Lunch på Urban Deli på Nytorget i Stockholm. Helt underbart med vin-lunch! Karin och hennes mamma och mormor och åt fiskgryta, jag körde på två mindre rätter, rökta räkor och ost. FullSizeRender-113 FullSizeRender-114Vi besökte Fotografiska oxå där jag fick med mig denna plansch hem. Våra väggar pryds mer och mer med naket haha. Superfint tycker jag!FullSizeRender-121

Kommentera

