SNART KLART.

Förutom läkare och terapeuter så sysselsätter jag mig ju med mina egna mindre och större projekt för att ta mig framåt. Klädskåpet vi köpte second hand är nu nästan klart med några mindre finjusteringar kvar. Jag måste slipa om och måla om framsidan där de förra handtagen satt, sätta nya handtag (ej bestämt vilka ännu) och sen lösa hur jag ska undvika att färgen skaver av där dörrarna möter resten av skåpet. En stång för häng i den högra delen ska skruva upp oxå. Men i stora drag är det klar och det blev SÅ fint! Utsidan har jag målat med en grå färg jag köpte på Bauhaus och insidan har blivit vit. Det passar perfekt där det står och fyller exakt den funktionen jag hade tänkt mig. Det här skåpet ska följa oss genom livet.

FullSizeRender-117IMG_2653 FullSizeRender-118

FullSizeRender-123 IMG_2650

Kommentera

