STORIES.

Om det är någonstans jag tycker det finns obscent mycket fina klänningar så är det hos & Other Stories. Jag skulle nog på riktigt kunna tänka mig typ alla klänningar de har. Så fina tycker jag att de är. Jag köpte en omlottklänning därifrån för ett par månader sedan som är helt underbar. Är insnöad på svarta, cleana, sköna klänningar just nu och dessa två under skulle jag gärna strosa runt i hela sommaren lång.

Idag har & Other Stories dessutom 20% rabatt på alla klänningar. Ni hittar dem här. Happy shopping ♥

2 1

Kommentera

