FRÅN MIN MOBIL. 

Finns en hel del fina bilder i mitt mobilalbum som gör mig varm i själen ❤️ Så mycket kärlek och omtanke.

 Joline och älskade unge Nova.   
… Att hänga vid köksbordet hemma i örebro och prata om allt mellan himmel och jord med mina bröder!

Min otroligt fina ginger-preggo-flickor på jobbet! 
Och så den här! Han som jag vart kär i halva mitt vuxna liv. Som gör mig så förbannat irriterad emellanåt men oxå till världens lyckligaste flickvän! Så mycket hår han har nu. Baby ❤️   

Kommentera

