VALBORG & FÖRSTA MAJ.

Godmorgon 1:a maj. Vad underbart att vi lämnar för-våren bakom oss på riktigt. Nu är det ju praktiskt taget sommar snart och det är ju härligt. Vi har redan burit ner våra vinterjackor till källaren och de flesta skor använder vi året runt så någon större rokad här hemma blir det inte. Istället ska vi åka till Muskö och fortsätta renovera, yeey!

Det enda som skulle kunna påvisa att jag oxå firat in våren var att jag igår tillsammans med Alex och Joline besökte Koh Phangan här i Stockholm, åt middag, drack några Singha och satte utomhus. Med många filtar och infravärme, men ändå. Tyvärr slutade kvällen med att jag svimmar på toaletten och Magnus får sätta sig bums i bilen och hämta mig men annars var det mycket trevligt. Varför jag svimmade är oklart men jag kände att något skumt var på väg, bad Alex att följa mig till toan och vips vaknar jag av att hon lyfter upp mig från golvet och sätter mig på toa och försöker få kontakt med mig. Otäckt såklart, men jag kom tillbaka till medvetandet fort och idag känner jag ingeting av det. Det kan vara medicinen, det kan vara att jag har lätt att svimma (även om det var länge sen), eller så var det något helt annat. Oavsett så mår jag bättre nu 

IMG_2754

Kommentera

