ELEFANTÖRA 2.0

Som jag kanske nämnt så har jag verkligen krigat mig fram med min fina Elefantöra för att få den att växa till sig istället för att dö, och det är ingen enkelt match för den här tjejen. Jag har långt ifrån gröna fingrar men en extrem förkärlek till vackra ting så viljan finns. Det är faktiskt samma sak med att sy. Jag är ingen stjärna på det, men jag älskar när det blir fint så jag fortsätter att göra det!

Eftersom jag är så himla stolt över framstegen med just Elefantörat så vill jag ju såklart visa upp det. Från nära-döden till enorm tillväxt och nu omplanterad i dubbelt så stor kruka. Oh yes jag är så stolt över mig själv. Framgångsfaktor är rätt fönster och vatten varje dag. På översta bilden kan ni se skillnaden, den undre är från idag omplanterad och redo för en fantastiskt framtid! Taggad växt-tjej javisst!!!

   
 

Kommentera

