LÖRDAG.

Godmorgon! 

Jag vågar knappt skriva det men (peppar peppar) så har jag mått lite bättre de senaste dagarna. Och med det menar jag att jag inte haft enorma dippar och att jag klarat av vardagen. Det är så himla skönt! Min vardag är ju kraftigt reducerad men att jag ens klarar av det var ett tag sen så jag tänker absolut njuta. Antagligen är det medicinen som hjälpt mig att balansera ut lite. Just nu känns det som om min plan är att fortsätta äta den, fortsätta jobba 50% och om någon månad när livet börjar gå stadigt bättre kunna börja med terapi och få ordning på torpet. Prio ett är att klarar av att leva, just nu känns det hoppfult! Det har varit extremt tufft senaste månaden men nu är hoppet tillbaka, gött va. Och idag ska jag och Jollan vara barnvakt heeeeela dagen till lilla Nova. Lunch, middag, nattning, blöjor, ja hela kitet! Alex & Tim ska på bröllop så supermostrarna tar hand om bebeis. Blir parkhäng och mys! Nu sista kaffet innan skjutsen aka Joline kommer ❤️  hörs!  

  

One thought on “LÖRDAG.

  1. Hej,

    Jag mejlade dig enligt den mejladress som står angiven på din blogg : )
    Tacksam för svar!

    Stort tack på förhand.

    // Rebecca

Kommentera

