FRAMSTEG! 

I söndags var vi på Muskö över dagen. Lämnade den nya bäddsoffan, satte ihop planteringsbord, fortsatte fixa på utedasset, njöt i solen med en kopp kaffe och en tidning och bara andades. Magnus var ute och fiskade så jag fick hjälp av Fredriks (magnus bror) tills han åkte hem och jag fixade för mig själv en stund, oxå skönt. Jag tycker verkligen det är roligt med inredning och funktion. På torsdag ska vi dit och Magnus ska fixa golvet på dasset, sen ska det upp lite tavlor, tidningar, toapapper osv sen börjar jag nog bli klar där inne. 

Bäddsoffan är köpt på Soffcenter i Länna, solstolar + bord på Rusta, min arbetsbyxor från Jysk, planteringsbordet från Ica Maxi, stjärnmatta från Mio, pelarbord från IKEA och spegel från Åhléns. Ingen lyx alls men helt klart funktionsdugligt och fint! 

           

Kommentera

