JOTEX!

Eftersom vi tagit bort handfatet på dasset så behövs någon annan simplare lösning för att tvätta av händerna. Jag har klurat på det ett tag och förutom våtservetter så kommer jag ställa in en kanna och tvättskål. Tycker det är så fint med den gammeldagsa toutchen och dessutom passar det perfekt på landet. Men att hitta ett sånt att köpa var inte lika lätt. Jag har googlat och googlat (japp, jag är ju kräsen oxå) och tillslut hittat ett på Jotex som jag klickat hem. 30% rabatt som nybliven kunde så fat och kanna för 315:-.. Helt klart godkänt 👍 Finns att shoppa här

   

Kommentera

