GLAD TJEJ HEJ! 

Goooodmorgon! Jag är en så himla glad tjej idag, det är helt f.a.n.t.a.s.t.i.k.t! Senaste veckorna har allt kännts bättre än helt okej och jag känner hopp! Jag börjar känna igen mig själv med livslust, glädje och energi. Det går knappt att beskriva hur skönt det är.. Bisarrt lyxigt. Har precis vart hos min läkare och förlängt sjukskrivning och medicinering och ytterligare kbt-kontakt, men nu har vi satt mål med sjukskrivningen och när jag hoppas kunna gå tillbaka till heltid igen, yeeey! Jag älskar ju mitt jobb och längtar MASSOR tills jag mår så pass bra att jag orkar vara där 100% igen. Jag kör på rätt bra när allt känns bra så jag måste bromsa mig en del såklart, men att vara lycklig och glad, det tänker jag inte bromsa ett skit! High five för livet idag 💜

         

3 thoughts on “GLAD TJEJ HEJ! 

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: https://www.afaforsakring.se/privatperson/sjukforsakring/las-mer-och-anmal/

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
    Du kan även kontakta oss via Facebook – https://www.facebook.com/afaforsakring

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    https://www.afaforsakring.se/om-afa-forsakring/uppsokande-kundtjanst/

    Vänliga hälsningar
    Sofia
    AFA Försäkring

Kommentera

