SÖNDAG.

Hej bloggi. Just nu är allt lite kaos. Jag mår rätt okej men det är kaos. Känns emellanåt som om kaoset i mitt liv bara avbyter varandra och aldrig verkar vilja ta slut. Men så har jag världens bästa skyddsnät och en bra jobb så det löser sig liksom. Jag vet att även detta kaos kommer bli bra, det blir alltid bra, men hur det slutar känns just nu som en tom bok. I skrivandets stund sitter jag och äter middag i Örebro och imorgon 06.01 går tåget till Stockholm och jobbet. Inuti har jag ett mantra: ”Eve, det kommer bli bra, Eve du klarar det här oxå”. 

  

Kommentera

