ÖREBRO YES! 

Normal tjej? Nej! Trött men helt okej ligger jag nu proppmätt i soffan hemma i Örebro. Jag och min lillebror åt tacos för en stund sen och nu ligger jag och gör konstiga miner till kamera. Jag har en sjukt glansig tunga. Jag ska vara här och helgen och bara ta det chill, äntligen börjar jag må bättre på riktigt och ingen är gladare för det än jag. Men jag behöver distans till Sthlm och då finns det ingen bättre plats att åka till än mitt älskade örebro. Hörs! 

      

Kommentera

