@WORK

Hej! Jag har börjat jobba 75%. Faktum är att jag är inne på vecka 2 nu. Och det går SÅ bra. Det är lite som en propp har släppt. Nästa vecka ska jag gå upp till 100% och jag tror det kommer gå alldeles galant. Alltså hur skönt!? Jag vet att jag förut trott att allt börjar bli bättre och så pang går det åt helevete, men den här gången känns det annorlunda, på riktigt. För tar man en selfie i spegeln på jobbet i hissen, där ca 16464829274 andra människor oxå åker då kan man ju inte vara helt sjuk va? Eller så är det fetman precis är. 

   
 

Kommentera

