BEBISGOS.

Hej! Ikväll är jag och Jollan barnvakt till vår lilla guddotter Nova ❤️ Efter lek och bus och blöjbyten och middag och gröt och tandborstningen med en mini-mini tandborste så var det dags för läggning och medan Jollan nu åkt ut till landet ligger jag och kikar på tv:n medan mamman och pappan är ute på vuxentid. Mysigt! Jag är trött men ändå lycklig. Det är mycket som händer i mitt liv (känns som om det aldrig tar slut med shit) men jag är fasiken glad och känner mig stark och pigg på livet. What dosn’t kill you makes you stronger. Nu, mera ”Lotta på Liseberg”. Hörs! 

  

 

Kommentera

